Новини Війни, України та Світу
Загружаем курси валют від minfin.com.ua

Ультрафіолетові бактерицидні опромінювачі для знезараження повітря і поверхонь.

Як працює технологія? Ультрафіолетове випромінювання в інтервалі довжин хвиль 240-290 нм діапазонів УФ-С і, частково, УФ-В пошкоджує ланцюжка ДНК і РНК патогенних мікроорганізмів, в тому числі коронавируса, і призводить до деконтамінації і загибелі вірусів і бактерій. Воно впливає на мікроорганізми, що знаходяться як безпосередньо в повітрі, так і на різних поверхнях. Рішення просте і безпечне: ультрафіолет не змінює органолептичні і фізико-хімічні властивості повітря і води, не створюючи жодних побічних сполук.

Прямий вплив ультрафіолетового випромінювання небезпечний для організму, тому в присутності людей можна використовувати тільки установки закритого типу.

Ультрафіолетові бактерицидні опромінювачі для знезараження повітря і поверхонь можна придбати на сайті https://alvi-prague.ua/ru/bakteritsidnyye-obluchateli.

Сфера застосування.

УФ опромінюючі установки бактерицидної дії з дотриманням запобіжних заходів, маючи на увазі негативний вплив УФ випромінювання на людину, тварин і рослини, можна застосовувати в будь-яких приміщеннях, в тому числі, в медичних, адміністративних та освітніх установах, в торгових і офісних центрах, на об'єктах транспортної і спортивної інфраструктури, а також в будь-яких інших локаціях з великою добової прохідністю.

Варіанти технічних рішень.

Опромінювальні установки бактерицидної дії розрізняються можливістю застосування в присутності людей. Прямий вплив ультрафіолетового випромінювання небезпечно для організму, тому в присутності людей можна використовувати тільки установки закритого типу, де ультрафіолетові лампи заховані в закритому коробі. Принцип їх дії простий: повітря, циркулюючи по приміщенню, проходить через короб і знезаражується.

А установки відкритого і комбінованого типів можна використовувати тільки в приміщеннях і на територіях, де в даний момент немає людей. Їх конструкція складається з ультрафіолетових ламп і відбивачів, які направляють випромінювання на певну область приміщення або поверхні.

У чому полягає різниця між бактерицидними установками? Основні умови їх експлуатації.

В першу чергу, потужністю випромінювання, яка впливає на швидкість знезараження повітря і поверхонь.
Ультрафіолетові бактерицидні опромінювачі - лише один засіб у великому арсеналі заходів боротьби з коронавірусів, їх ефективність зростає при використанні в приміщеннях стельових або підлогових вентиляторів. Важливий плюс інноваційного рішення - швидка установка і проста експлуатація. Опромінювачі легко переміщати по приміщенню, направляючи їх на різні його ділянки.

З метою виключення ефекту фотореактивації патогенних мікроорганізмів після застосування бактерицидних опромінювачів відкритого типу в приміщенні повинно бути відсутнім штучне або природне освітлення. У зв'язку з можливістю утворення озону в опромінювач з ртутними лампами типу ДРТ після закінчення сеансу опромінення приміщення необхідно ретельно провітрювати.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.