Новини Війни, України та Світу
Загружаем курси валют від minfin.com.ua

Логістика та автоматизація клієнтських сервісів

Конкурентоспроможність компанії і розмір прибутку безпосередньо залежить від коректності і правильності систематизації виробничих процесів. Одна з головних складових господарської діяльності - це логістика. Вона об'єднує в собі досить багато різновидів послуг, пов'язаних з перевезеннями вантажів, а також в залежності від специфіки роботи компанії.

Що таке логістика простими словами

Логістика (англ. "Logistics") - це комплекс виробничих, технічних і організаційно-управлінських процесів, спрямованих на своєчасне і ефективне постачання різних систем товарно-матеріальними ресурсами.
Говорячи більш простою мовою, логістику можна назвати тією сферою діяльності, яка безпосередньо пов'язана з транспортуванням, постачанням, постачанням і контролем пересування вантажів. При цьому, компанія, що здійснює перевезення, повинна повною мірою дотримуватися відповідних правових норм і законів економічного характеру, які необхідні для ефективного і планомірного розвитку ринку.

Дана дисципліна об'єднує в собі велику кількість процесів, пов'язаних з плануванням перевезень, управлінням, а також мінімізацією витрат. Сюди ж можна віднести впровадження і застосування стратегії по збільшенню прибутку, а також комплекс необхідних дій для дотримання термінів доставки.

Якщо на етапі побудови бізнесу управління компанії враховує дані правила, в майбутньому, це позитивно позначиться на рентабельності бізнесу. Простою мовою, головне завдання організації в даному питанні, це своєчасна доставка вантажу замовнику з якомога меншим споживанням фінансових і часових ресурсів. Саме це є головною метою відділу логістики компанії.

Функції, завдання та цілі логістики

Формування логістики як однієї зі сфер діяльності організації відбувалося на тлі нераціональних транспортних витрат, які в результаті знижували результати діяльності організації. Логістичними послугами називається комплекс процесів і операцій, спрямованих на реалізацію замовлення клієнта.

Автоматизація - в першу чергу переклад рутинного стандартного праці в цифру: обробка і збір даних, і наочне застосування зібраної інформації, а також зручний інтерфейс для спілкування з клієнтами - детальніше про це тут: https://truckuabot.com.

Це не купівля нового тягача - який почне приносити дохід з моменту приходу в парк.
Правильне використання програм вивільняє ресурси, які можна застосовувати для збільшення ефективності сервісу.

Для перевезення вантажів це:

  1. прогнозування
  2. візуалізація KPI
  3. взаємини з партнерами
  4. планування замовлень і їх маршрутизація
  5. моніторинг транспорту

Все це в підсумку призведе до зростання рівня обслуговування замовників. І тільки потім розширенню продажів і повернення грошей.

Побудова прозорої, простої і ефективної структури управління підприємством і є та сама автоматизація.

Якщо хтось думає, що за рахунок введення сучасного ПЗ скорочується штат - це не завжди вірно. Кількість працівників може залишитися незмінним, зміниться їх функціонал.

З будь-яким програмним продуктом потрібно працювати, без людини він це зробити не може.



Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.