Новини Війни, України та Світу
Загружаем курси валют від minfin.com.ua

У столиці Ізраїлю почнуть будувати третю лінію швидкісного трамваю

Третю, "пурпурну", лінію швидкісного трамвая в Тель-Авіві будуватимуть приблизно з 2022 по 2027 рік. Її обслуговуватимуть щонайменше 98 п'ятисекційних вагонів.

Державна компанія NTA Metropolitan Mass Transit Systems, відповідальна за планування та розвиток системи громадського транспорту в регіоні Тель-Авіва (друге за чисельністю населення місто та офіційна столиця Ізраїлю), уклала контракт вартістю 1,015 млрд євро з консорціумом з двох компаній, іспанської CAF та ізраїльської Shapir, на проєктування, будівництво, фінансування та обслуговування лінії трамваю Purple протягом 25 років.

Контракт також передбачає постачання 98 низькопідлогових п'ятисекційних вагонів трамваю сімейства Urbos завдовжки 35 м (з опціоном на додаткове постачання ще 32 вагонів) та спорудження депо для нового рухомого складу.

За прогнозами, лінія Purple довжиною 27 км з 45 станціями буде введена в експлуатацію у 2027 році. Вона з'єднає центр Тель-Авіва зі східними передмістями, розділяючись на дві гілки, одна пройде до Університету імені Бар-Ілана, а друга - до сусіднього міста Ор-Єгуда.

Частка CAF у цьому контракті становить близько 525 млн євро, компанія відповідає за проєктування та складання вагонів трамвая, постачання систем сигналізації, енергопостачання та зв'язку, а також за проєктну інтеграцію. Крім того, CAF отримає 50% акцій компанії, яка обслуговуватиме лінію Purple.

У період з 2015 по 2021 рік у Тель-Авіві побудовано дві лінії швидкісного трамвая, "зелена" та "червона". Для них було замовлено 210 вагонів з можливістю додаткового постачання ще 30 вагонів. Трамваї - китайського виробництва компанії CNR для "червоної" лінії у кількості 120 одиниць та 90 вагонів виробництва Alstom з опціоном на ще 30 одиниць.



Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.