Новини Війни, України та Світу
Загружаем курси валют від minfin.com.ua

Вчені виявили «мертву зіроку» з кисневою атмосферою

Американські та бразильські астрофізики відкрили нову зірку. Її верхній шар майже повністю складається з кисню. Зірка являє собою раніше невідомий тип білих карликів.

У сузір'ї Дракона вчені-астрономи виявили невідомий раніше тип білих карликів. Їх зовнішні оболонки складаються з кисню. Це, на думку вчених, говорить про буйну історії їх формування.

Білими карликами називають залишки "вигорілих» зірок, які позбавлені власних джерел енергії. Для білих карликів характерна цікава властивість. Будь-яка поглинута ними матерія розташовується на поверхні карлика подібно своєрідному листковому пирогу. Близько 80% "колишніх зірок» містять лінії водню. Близько 20% - лінії гелію.

Астрономи з'ясували, що існує і третій тип, який виявили під час вивчення світил в сузір'ї Дракона. Виявлений білий карлик приблизно в 2 рази легший за Сонце, по розміру - трохи більший за Землю. Незвичайність «мертвої зірки» полягала в тому, що верхні шари карлика складалися з кисню. Частка інших елементів була майже в 25 разів нижча.

Вчені висувають 2 версії походження кисню на померлій зірці. Одні астрономи припускають, що кисень потрапив на поверхню карлика від зірки-компаньйона. Інші вчені впевнені, що вибух спровокував скидання оболонки карлика, яка складається з легких елементів, але зберіг кисень.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.