Новости АТО, Украины и Мира
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Навіщо потрібен репетитор і як вибрати репетитора з математики

rep-math

Батьки, які думають про якість знань і про рівень розвитку своєї дитини, розуміють, що найкращим варіантом у виборі форми навчання є поєднання шкільних занять з індивідуальними. Давайте проаналізуємо всі переваги такого рішення і спробуємо розібратися, як визначитися з репетитором.

Дійсно, наша система освіти ставить дитину в умови, в яких вона змушена займатися так, як це задумано авторами програм і підручників, а не так, як дозволяють її здібності. Завдання і методики по темам програми даються для якогось абстрактного учня з певним і достатнім для викладу матеріалу рівнем розвитку. Такий учень володіє базовим набором знань, має здібності розібратися у великому потоці інформації, вміє виділяти і запам’ятовувати головне, перемикати і утримувати увагу в потрібний момент, виконувати самостійно певний обсяг робіт у вигляді домашніх завдань (часто досить великий). Більшість існуючих посібників дозволяють саме такому учневі, вивчаючи кожен пункт або параграф, підніматися рівно на одну сходинку вище. Одна з функцій вчителя в школі — адаптувати матеріал підручника для конкретного класу. Підібрати завдання, форму роботи, прийоми пояснення матеріалу відповідно до здібностей більшої його частини. Але навіть якщо в цей клас учні тим чи іншим способом відбиралися, все одно хтось сильніший, хтось слабкіше. Хтось розуміє одну мову і методи, хтось інший. Комусь цікаво одне, а хтось проявляє підвищену увагу до зовсім іншого. І в підготовці уроків знову закладається якась постійна (середня) планка з низьким рівнем зворотного зв’язку від учня до вчителя. Тобто помилки, допущені в певний момент конкретним учнем, як правило, ніяк не аналізується і не впливають на загальну стратегію роботи вчителя в класі.

Чому він зробив саме ці помилки? Коли вони проскочили? Як і з чим учень в цей момент працював? Чому він не зрозумів матеріал? На ці питання школа, як правило, не може відповісти. А невирішена задача майже завжди є тільки методом відбору дітей в різні навчальні заклади і класи. Причини допущених учнем помилок не вивчаються — як через відсутність часу, необхідних умов, так і через відсутність достатніх знань для виявлення цих причин.

Велику роль у підготовці до здачі ЗНО грають репетиторы по математике в Киеве, яких можна підібрати завдяки сервісу Preply. Особлива зручність цієї платформи полягає в тому, що можна підібрати собі репетитора для занять, як онлайн по скайпу, так і на дому.

Школа не бере до уваги індивідуальні особливості окремо взятого учня, його психологію, фізіологію (а саме тут криються корені більшості проблем учня). На методику роботи впливають тільки середні показники успішності всього класу. Це в кращому випадку. А в гіршому ми пожинаємо плоди певної політики держави і законів ринку, через які в школу потрапляють люди, яких не вчили працювати з дітьми.

Випускники технічних вузів (особливо з невисокими показниками профпридатності) часто не можуть знайти хорошу роботу за спеціальністю. Але оскільки у більшості з них математичний апарат якось сформований, то з’являється відчуття, що цього достатньо для викладання. Маса методичних помилок і невірних стратегій, які проявляються в зошитах учнів, тільки збільшують нерозуміння дитини і, як наслідок, кількість невирішених завдань і помилок.

Викладач, який не має достатнього досвіду спілкування зі школярами, що не розбирається в методичних питаннях побудови підручників, зазвичай пояснює матеріал так, як він його розуміє, як його навчили, оперуючи загальними поняттями і термінами, плануючи уроки, не звертаючи уваги на фізіологію школяра, на особливості роботи його пам’яті і уваги.



Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.