Світлодіодний рухомий рядок завжди привертає увагу. Кожен це знає по собі: адже під час перегляду новин рядок зі зведенням останніх подій в нижній частині екрана незмінно привертає увагу. Той же принцип використовується і в рекламі.
Ефективний вид реклами
Рухомий рядок від Star LED затребуваний серед рекламодавців з тієї причини, що людині, яка сприймає інформацію складно від неї відірватися. Поки не буде прочитана вся інформація, погляд читача прикутий. Це обумовлено природним інтересом. Світлодіодне табло з рухомим рядком встановлюється в маршрутних таксі, кафе, різних організаціях. Вартість його невисока. Але при цьому таке табло робить рекламу більш помітною і звертає на себе увагу відвідувачів. Наприклад, звичайний перехожий, якого вона приверне, може стати гостем кафе або салону краси.
Головний плюс рухомого рядка полягає в його поліфункціональності. Адже з його допомогою відображається не тільки текст, а й інформація в різних варіантах уявлення. До цих варіантів відносять:
- Анімацію.
- Різні світлові ефекти.
- І навіть відео.
Крім повідомлень рекламного характеру рухомий рядок може показувати і такі дані, як час доби, число, погоду. В останньому випадку необхідне укомплектування рядка температурним датчиком, при цьому цена бегущей строки зросте несуттєво.
Як підібрати рухомий рядок?
При виборі даного типу реклами важливо враховувати наступні фактори:
- Те місце, де вона буде розміщуватися. Рекомендується розміщувати рекламний рядок там, де його побачить максимальна кількість глядачів. У цьому полягає основний критерій ефективності світлодіодного рядка. Але при цьому варто пам'ятати і про площу розміщення. Адже може статися і так, що рядок закриє інші рекламні оголошення, або не буде відповідати нормам розміщення конструкцій рекламного типу.
- Довжина і ширина. Ця умова теж важлива. Якщо рядок занадто вузький, то читачі будуть сприймати його гірше. Варто тільки чомусь відволікти перехожого, і він відразу втратить смислову нитка інформації. Також тексту не повинно бути багато. Навряд чи хтось стане спеціально зупинятися, щоб прочитати рекламу до кінця. Послання має бути чітким, ясним, коротким.
- Висота. Цей показник визначає дальність видимості. Рекламний рядок не повинен розташовуватися дуже низько або занадто високо.
Експерти вважають, що рухомий рядок - набагато більш ефективний тип реклами, ніж звичайна вивіска. Тому рекламодавцям неодмінно варто звернути увагу на цей варіант. Адже він швидше дозволить наростити потік клієнтів - а отже, і прибуток.